Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

inu yasha 1

Av Izabella Pettersson - 15 oktober 2009 15:08


kagome föll ned i en gammal brun som ledde till att hon komm till medeltida japan där hon träffar inu yasha hund demonen som är ute efter juvelen som kagome ska skyda (sikonjuvelen) men av misstag så gå juvelen sönder och då böjar äventyret med kagome och inu yasha och hur ska det gå för inu yasha som hatar kagome för att hon liknar kikyo
och kagome som tycker attt inu yasha är elak typ
och för den delen så så verkar det ändå som att de är kära
nå vem vet fortsättning föjer


(ett stycke ur inu yasha)
kapitel 1 den förseglade pojken
inu yasha: hahaha shikon-juvelen är min.
nu får ni vad ni förtjänar
med den här så ... kan jag äntligen bli en hel demon ...
kikyo :inu yasha
inu yasha : ki..kikyo
kikyo : hur...vågar du ... shikon-juvelen .allt det där för den ... här saken .
2 gammla män :fröken kikyo... vilka hamska sår .
kaede (kikyos lillasyster) :stora syster .. om du inte får vård snart ....
kikyo :jag är bortom alll hjälp .lyssna noga kaede .ta den här ..och bränn den med mina kvarlevor .så att den aldrig mer ....faller i händerna på de som vill göra onda dåd ..
*
där slutar det för denna gång
ps kagome kommer senare med i boken .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella Pettersson - 24 januari 2010 15:01

sorry har inte haft så mkt tid men jag ska inte lägga in så mkt om inu yasha men en sak ska ni veta jag är på bok 23 nu så jag har lläst nu en hel tid <3 men jag har fått min nya mobil och färgat håret  hahahaahaahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaa vet int...

Av Izabella Pettersson - 14 november 2009 22:59

hej bella här ska sova över med elisabeth och viktoria och nyligen kollade vi på filmen "Barnhemmet", en spansk film som var rätt bra, men lite läskig. Nu ska vi köra anden i glaset, så här gör man:   Det här behöver du:   Smörpapper/kartong...

Av Izabella Pettersson - 15 oktober 2009 14:47


nu har jag äntligen kommit till del 8 av inu yasha nån som tycker den serien är bra ??? undra bara ? men jallafalll jag hade tänkt berätta lite om inu yasha alla delar och ni ska hänga med hela turen . men vi böjar med bok ett (serier är inu yasha...

Av Izabella Pettersson - 12 oktober 2009 18:33

Vilket element är du ? är du vatten jord eld eller energi ?vad tro du ? vintern = november december januari februari våren = mars april maj sommaren = juni juli hösten = augusti september oktober vintern = vatten våren = jordsommaren = eldh...

PS:

Av Izabella Pettersson - 12 oktober 2009 18:20

hej igen alla tokio hotel fans .förresten gå in på denna sidan http://www.tokiohotel.com/uk/#home/och för er som älska tom http://www.tokiohotel.com/uk/#tom_kaulitz_blog/ ...

Presentation

Hej,Izabella här kallar mig gärna bella eller varför inte bellz jag kommer vara så social jag bara kan och skriva om manga djur och mode senaste musik och mkt mer!?

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken favorit anime'
 Dn-angel
 Inu yasha
 Kaze no stigma
 school rumble
 Wolf's rain
 Naruto
 Love hina

Arkiv

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards